Абярыце мову сайта

Мадэрнізацыя самалёта МіГ-29

Мадэрнізацыя самалёта МіГ-29

Павышэнне баявых магчымасцяў самалёта МіГ-29 дасягаецца шляхам::
  • Пашырэння наменклатуры ужывальных сродкаў паразы;
  • Мадэрнізацыі сістэмы кіравання ўзбраеннем для нарошчвання баявых магчымасцяў пры дзеяннях па паветраных і наземных (марскім) мэтам;
  • Паляпшэння точностных і эксплуатацыйных характарыстык сістэмы навігацыі;
  • Мадэрнізацыі штатных і ўвядзенне новых бартавых і наземных сістэм кантролю, рэгістрацыі, дакументавання і апрацоўкі палётнай інфармацыі;
  • Увядзення сістэмы відэорэгістрацыі палётнай інфармацыі;
  • Усталёўкі бартавы сістэмы збору і перадачы палётнай інфармацыі на наземныя пункты кіравання;
  • Усталёўкі апаратуры радыётэхнічнай абароны самалёта;
  • Усталёўкі бартавы апаратуры навігацыі і пасадкі VOR / ILS стандарту ICAO.

ЎЗБРАЕННЕ СЕРЫЙНАГА І МАДЭРНІЗАВАНАГА САМАЛЁТУ МіГ-29

ЎЗБРАЕННЕ СЕРЫЙНАГА І МАДЭРНІЗАВАНАГА САМАЛЁТУ МіГ-29

РЭАЛІЗАЦЫЯ НОВЫХ РЭЖЫМАЎ РАБОТЫ РАДЫЁЛАКАЦЫЙНАГА ПРЫЦЭЛЬНАГА КОМПЛЕКСА САМАЛЁТУ МіГ-29

Забяспечвае:
  • прымяненне ракет класа «паветра-паветра» з актыўнай галоўкай саманавядзення (АРГСН) РВВ-АЕ;
  • прымяненне кіраваных ракет класа «паветра-паверхня» з актыўнай РГСН для паразы надводных цэляў;
  • рэалізацыю рэжымаў картаграфавання з нізкім, сярэднім, высокім дазволам;
  • выдачу каардынатаў выяўленых цэляў для фарміравання цэлеўказання.
Нарошчванне баявых магчымасцяў за кошт мадэрнізацыі РЛПК Н019 і ўвядзення аўтаномнага радыёлакацыйнага канала.
РЭАЛІЗАЦЫЯ НОВЫХ РЭЖЫМАЎ РАБОТЫ РАДЫЁЛАКАЦЫЙНАГА ПРЫЦЭЛЬНАГА КОМПЛЕКСА САМАЛЁТУ МіГ-29
Выяўленне цэляў на выдаленні:
  • тыпу самалёта МіГ-29 у пярэднюю паўсферу (у рэжыме далёкага выяўлення) – 150 км;
  • тыпу «пускавая ўстаноўка» з ЭПР 30 м.кв. – 40 км;
  • тыпу «ангар», «чыгуначны мост» з ЭПР 1000 м.кв – 150 км;
  • надводных цэляў у рэжыме агляду рэальным прамянём – 350 км.

ПАШЫРЭННЕ МАГЧЫМАСЦЯЎ НАВІГАЦЫЙНАГА КОМПЛЕКСА

Забяспечвае:
  • увод і захоўванне дадзеных пра ППМ, аэрадромах, радыёмаякі да 99 кропак кожнага тыпу (у штатным варыянце 6 кропак);
  • фарміраванне і захоўванне дадзеных аб 8 маршрутах (у штатным варыянце 2 маршруту);
  • аўтаматычную і ручную змену навігацыйных кропак у палёце;
  • вызначэнне шляхавы хуткасці з хібнасцю 0,2 м/с;
  • дакладнасць вызначэння бягучых каардынатаў месцы самалёта з дакладнасцю ± 5 м (у штатным варыянце 700 метраў).
Дакладнасць выхаду на цэль.
ПАШЫРЭННЕ МАГЧЫМАСЦЯЎ НАВІГАЦЫЙНАГА КОМПЛЕКСА


СІСТЭМА ВІДЭАРЭГІСТРАЦЫІ

Забяспечвае рэгістрацыю аудиосигнала сістэмы сувязі і відэаінфармацыі з экрана МФИ і ИЛС ў рэжымах:
СІСТЭМА ВІДЭАРЭГІСТРАЦЫІ
Старонка МФИ ППМ маршруту
СІСТЭМА ВІДЭАРЭГІСТРАЦЫІ
Навігацыйны кадр МФИ ў рэжыме «маршрут»
СІСТЭМА ВІДЭАРЭГІСТРАЦЫІ
Кадр відэаздымкі закабинного прасторы і інфармацыі ИЛС

СІСТЭМА ВІДЭАРЭГІСТРАЦЫІ
Радыёлакацыйны агляд (картограф)
СІСТЭМА ВІДЭАРЭГІСТРАЦЫІ
Тэлевізійны малюнак з ТБ галоўкі навядзення ракеты Х-29Т
СІСТЭМА ВІДЭАРЭГІСТРАЦЫІ
Кадр відэаздымкі закабинного прасторы і інфармацыі ИЛС

 
 
МАДЭРНІЗАЦЫЯ ІНФАРМАЦЫЙНА-КІРАВАЛЬНАГА ПОЛЯ КАБІНЫ

МАДЭРНІЗАЦЫЯ ІНФАРМАЦЫЙНА-КІРАВАЛЬНАГА ПОЛЯ КАБІНЫ

Кампаноўка кабіны мадэрнізаванага самалёта МіГ-29:
  • 1. Блок спалучэння сістэмы відэорэгістрацыі
  • 2. Камера тэлевізійная КТ сістэмы відэорэгістрацыі
  • 3. Шматфункцыянальны індыкатар МФИ
  • 4. Індыкатар сістэмы «Экран-14 М-2»
  • 5. Пульт кіравання і індыкацыі АРТА «Сатэліт»
  • 6. Пульт навігацыі (дадатковы)
 
 
АРТА «САТЭЛІТ» - БАРАТВАЯ АПАРАТУРА ІНДЫВІДУАЛЬНАЙ РАДЫЁТЭХНІЧНАЙ АБАРОНЫ (АРТА) ЛЯТАЦЕЛЬНАГА АПАРАТУ

АРТА САТЭЛІТ - БАРАТВАЯ АПАРАТУРА ІНДЫВІДУАЛЬНАЙ РАДЫЁТЭХНІЧНАЙ АБАРОНЫ (АРТА) ЛЯТАЦЕЛЬНАГА АПАРАТУ
АРТА «Сатэліт» на самалеце МіГ-29
Апаратура індывідуальнай радыётэхнічнай абароны (АРТА «Сатэліт» прызначана для забеспячэння індывідуальнай радыётэхнічнай абароны лятальных апаратаў ўсіх тыпаў ад агнявога паражэння высокадакладным радыёкіраванай зброяй авіяцыйных ракетных комплексаў перахопу (АРКП) і зенітных ракетных комплексаў (ЗРК) суперніка.


УСТАНОЎКА ІНФАРМАЦЫЙНА-АНАЛІТЫЧНАЙ СІСТЭМЫ РЭАЛЬНАГА ЧАСУ

Забяспечвае:
  • перадачу на наземныя пункты кіравання каардынатаў выяўленых наземных цэляў;
  • кантроль становішча самалёта ў паветранай прасторы;
  • назапашванне інфармацыі пра параметры палёту ў наземнага аператара;
  • аператыўны кантроль працаздольнасці авіяцыйнай тэхнікі;
  • аказанне дапамогі лётчыку ў асаблівых выпадках;
  • навучанне лётнага складу;
  • навядзенне на наземныя цэлі.
УСТАНОЎКА ІНФАРМАЦЫЙНА-АНАЛІТЫЧНАЙ СІСТЭМЫ РЭАЛЬНАГА ЧАСУ


КОМПЛЕКС КАНТРОЛЮ СІЛАВОЙ УСТАНОЎКІ І СІСТЭМ САМАЛЕТУ МіГ-29

Комплекс кантролю і рэгістрацыі параметраў ўжываецца для ацэнкі выканання палёту і стану сілавых установак і бартавых сістэм самалёта..

Комплекс забяспечвае:
  • рэгістрацыю параметрычнай інфармацыі, якая паступае ад штатных і зноў устаноўленых датчыкаў і сістэм самалёта на цвёрдацельны назапашвальнік і здымную флэш-касету сістэмы «Экран»;
  • апрацоўку інфармацыі пра стан сілавых установак і бартавых сістэм самалёта;
  • дакументаванне і захоўванне апрацаванай інфармацыі як у электронным, так і графічным і тэставым выглядзе.
    КОМПЛЕКС КАНТРОЛЮ СІЛАВОЙ УСТАНОЎКІ І СІСТЭМ САМАЛЕТУ МіГ-29

Найноўшыя распрацоўкі