Абярыце мову сайта

Мадэрнізацыя самалёта Су-25

Мадэрнізацыя самалёта Су-25

Павышэнне баявых магчымасцяў самалёта Су-25 дасягаецца шляхам:
  • Пашырэнні наменклатуры ўжываюцца авіяцыйных сродкаў паражэння;
  • Мадэрнізацыі інфармацыйна-кіраўніка палі кабіны і ўстаноўкі сістэмы адлюстравання СОИ-25;
  • Усталёўкі сістэмы навігацыі СН-25;
  • Увядзення рэжыму "навігацыйнае бамбакіданне";
  • Усталёўкі прыцэльнай сістэмы ПС-25;
  • Усталёўкі сістэм аб'ектыўнага кантролю;
  • Усталёўкі сістэмы радыёсувязі СР-25;
  • Усталёўкі апаратуры радыётэхнічнай абароны.

АВІЯЦЫЁННЫЯ СРОДКІ ПАРАЖЭННЯ САМАЛЕТА Су-25

Самалёт дапрацоўваецца пад ўстаноўку і прымяненне новых відаў АСД, а так жа размяшчэнне новага абсталявання ў тэхнічных адсеках.
ЎЗБРАЕННЕ СЕРЫЙНАГА І МАДЭРНІЗАВАНАГА САМАЛЁТА СУ-25

ІНФАРМАЦЫЙНА-КІРАВАЛЬНАЕ ПОЛЕ КАБІНЫ МАДЭРНІЗАВАНАГА САМАЛЕТА Су-25

МАДЭРНІЗАЦЫЯ ІНФАРМАЦЫЙНА-КІРАВАЛЬНАЕ ПОЛЕ КАБІНЫ МАДЭРНІЗАВАНАГА САМАЛЕТА Су-25

Кампаноўка кабіны мадэрнізаванага самалёта:
  • 1. ИЛС-31М. Забяспечвае адлюстраванне пілатажнай-навігацыйнай і прыцэльнай інфармацыі (хуткасць прыборная, вышыня бараметрычная, вышыня геаметрычная, шкала курсу, бягучы курс, індэкс самалёта, шкала кута нападу, шкала вертыкальнай хуткасці, лінія тангажу, шкала нахілу, шкала далёкасці станцыі «Клён-ПС», прыцэльная марка станцыі «Клён-ПС»).
  • 3. ПУ-29. забяспечвае кіраванне радыёстанцыяй Р-862 і радиокомпасом АРК-15(22).
  • 4. МФИ-10. Забяспечвае адлюстраванне пілатажнай-навігацыйнай інфармацыі: хуткасць прыборная, хуткасць праўдзівая, вышыня бараметрычная, вышыня геаметрычная, лік М, вертыкальная хуткасць, бягучы кут нападу, гранічна дапушчальны кут нападу, бягучая перагрузка, нахіл, тангажу, бягучы курс, зададзены курс, кут зносу, зона курсавога і глісаднай радыёмаякі, азімут і курсавой кут радиостанции.м.
  • 5. МФИ-10. Забяспечвае: адлюстраванне прыцэльнай інфармацыі (тэлевізійны малюнак ад ТБ ГСН ўжываюцца АСП, зона дазволеных скідаў (пускаў) па далёкасці і азімуце, бягучая далёкасць да мэты, каманда «пуск дазволены»); кіраванне рэжымамі індыкацыі і бартавымі сістэмамі; увод у бартавую базу дадзеных інфармацыі аб навігацыйных кропках (ППМ, АЭР, РМ, ПРС) і маршрутах.
  • 6. ИРП-5. Забяспечвае рэзервовае дубляванне наступнай інфармацыі: кутоў нахілу, тангажу, зададзенага курсу, бакавога слізгацення, абсалютнай і адноснай бараметрычнага вышыні, вертыкальнай і прыборнай хуткасцяў, колькасці М.


НАВІГАЦЫЙНАЯ СІСТЭМА СН-25 САМАЛЁТА Су-25

СН-25 забяспечвае:
  • увод і захоўванне дадзеных пра ППМ, аэрадромах, радыёмаякі да 99 кропак кожнага тыпу (у штатным варыянце 6 кропак);
  • фарміраванне і захоўванне дадзеных аб 8 маршрутах (у штатным варыянце 2 маршруту);
  • аўтаматычную і ручную змену навігацыйных кропак у палёце;
  • вызначэнне шляхавы хуткасці з хібнасцю 0,2 м/с;
  • дакладнасць вызначэння бягучых каардынатаў месцы самалёта з дакладнасцю ± 5 м (у штатным варыянце 700 метраў).
Дакладнасць выхаду на цэль.
НАВІГАЦЫЙНАЯ СІСТЭМА СН-25


ПРЫЦЭЛЬНАЯ СІСТЭМА ПС-25 САМАЛЕТА Су-25

СН-25 забяспечвае:
  • прымяненне кіраваных ракет Р-73 класа «паветра-паветра»;
  • прымяненне кіраваных ракет Х-29Т класа «паветра-паверхня»;
  • рымяненне карэктуюцца авіяцыйных бомбаў Каб-500Кр;
  • Ужыванне рэжыму «навігацыйнае бамбакіданне»;
Прымяненне кіраваных ракет Х-29Т і карэктуюцца авіяцыйных бомбаў Каб-500Кр
ПРЫЦЭЛЬНАЯ СІСТЭМА ПС-25 САМАЛЕТА Су-25
Малюнак з ТБ галоўкі навядзення ракеты Х-29Т
ПРЫЦЭЛЬНАЯ СІСТЭМА ПС-25 САМАЛЕТА Су-25
Малюнак з ТБ галоўкі навядзення бомбы Каб-500Кр


РЭЖЫМ "НАВІГАЦЫЙНАЕ БАМБАКІДАННЕ"
РЭЖЫМ НАВІГАЦЫЙНАЕ БАМБАКІДАННЕ
Вышыня бамбакіданні павялічана c 2000 да за 5 000 м
(без ўваходу ў зону паразы вайсковай СПА)
Ўвядзенне рэжыму «навігацыйнае бамбакіданне» дазваляе:
  • выконваць бамбакіданне свободнопадающими АБ всепогодных, днём і ноччу без бачнасці зямной паверхні;
  • павялічыць максімальную вышыню бамбакіданні да 7000 м (без ўваходу ў зону паразы вайсковай СПА);
  • павысіць дакладнасць бамбакідання вольна-падаючымі бомбамі (СКО ± 30 метраў).


СІСТЭМА АБ'ЕКТЫЎНАГА КАНТРОЛЮ САМАЛЁТА Су-25

1. Сістэма відэорэгістрацыі прызначана для рэгістрацыі ў палёце відэа і аўдыё інфармацыі з мэтай правядзення аб'ектыўнага кантролю і пасляпалётнай аналізу.
Інфармацыйныя кадры з экрана МФИ-10
Рэжым адлюстравання навігацыйнай інфармацыі
Інфармацыйныя кадры з экрана МФИ-10
Рэжым адлюстравання пілатажнай інфармацыі
Інфармацыйныя кадры закабіннага прастора праз ИЛС-31М
Інфармацыйныя кадры закабіннага прастора праз ИЛС-31М

 
2. Сістэма кантролю і рэгістрацыі палётнай інфармацыі БУР прызначана для кантролю, рэгістрацыі і захавання ў выпадку лётнага здарэння інфармацыі аб стане сілавых установак (СУ) і бартавых сістэм самалёта.
Для счытвання і апрацоўкі інфармацыі правядзення экспрэс-аналізу рэгіструюцца ў палёце параметраў у іх візуалізацыі выкарыстоўваецца наземны праграмны комплекс «Дзвіна-М».
СІСТЭМА КАНТРОЛЮ І РЭГІСТРАЦЫІ ПАЛЁТНАЙ ІНФАРМАЦЫІ БУР
СІСТЭМА КАНТРОЛЮ І РЭГІСТРАЦЫІ ПАЛЁТНАЙ ІНФАРМАЦЫІ БУР
Праграмны комплекс «Дзвіна-М»

 
УСТАНОЎКА СІСТЭМЫ РАДЫЁСУВЯЗІ СР-25

УСТАНОЎКА СІСТЭМЫ РАДЫЁСУВЯЗІ СР-25
СР-25 прызначана для забеспячэння памехаабароненасці адкрытай і абароненай тэлефоннай і телекодовой радыёсувязі пры ўзаемадзеянні з іншымі лятальнымі апаратамі і з наземнымі пунктамі кіравання.


АРТА «САТЭЛІТ» - БАРАТВАЯ АПАРАТУРА ІНДЫВІДУАЛЬНАЙ РАДЫЁТЭХНІЧНАЙ АБАРОНЫ (АРТА) ЛЯТАЦЕЛЬНАГА АППАРАТУ

АРТА САТЭЛІТ - БАРАТВАЯ АПАРАТУРА ІНДЫВІДУАЛЬНАЙ РАДЫЁТЭХНІЧНАЙ АБАРОНЫ (АРТА) ЛЯТАЦЕЛЬНАГА АППАРАТУ
АРТА «Сатэліт» на самолеце Су-25

Апаратура індывідуальнай радыётэхнічнай абароны (АРТА) «Сатэліт» прызначана для забеспячэння індывідуальнай радыётэхнічнай абароны лятальных апаратаў ўсіх тыпаў ад агнявога паражэння высокадакладным радыёкіраванай зброяй авіяцыйных ракетных комплексаў перахопу (АРКП) і зенітных ракетных комплексаў (ЗРК) суперніка.

Найноўшыя распрацоўкі