Абярыце мову сайта

Мадэрнізацыя верталёта Мі-24 (Мі-35)

Мадэрнізацыя верталёта Мі-24 (Мі-35)

Мэта мадэрнізацыі: павышэнне баявой эфектыўнасці шматмэтавага ваенна-транспартнага верталёта Мі-24 (Мі-35).

КАМПЛЕКТ АБСТАЛЯВАННЯ НАЧНОГА БАЧАННЯ

КАМПЛЕКТ АБСТАЛЯВАННЯ НАЧНОГА БАЧАННЯ
Апаратура начнога бачання забяспечвае магчымасць назірання закабіннага прастора верталёта ва ўмовах натуральнай начной асветленасці з максімальнай далёкасцю бачнасці 2-4 км для выканання:
  • ўзлёту, вісення, пілатавання на вышынях ад 50 да 200 м з візуальным кантролем падсцілаючай паверхні;
  • заходаў і выканання пасадак на неабсталяваныя і неасветленыя пляцоўкі;
  • выяўлення і распазнання мачтаў ліній электраперадач, дрэў, грузавых аўтамашын тыпу «КУНГ» і іншых целяў на фоне падсцілаючай паверхні, пакрытай зялёнай травой на далёкасці не менш 0,5 км;
  • назірання ў акуляры начнога бачання (АНБ) закабіннага прастора без перафокусіроўкі АНБ;
  • назірання і счытвання паказанняў прыбораў на прыборных дошках верталёта міма АНБ.
Святлотэхнічнае абсталяванне верталёта (знешняе, ўнутрана, асвятляльнае і сігнальнае) адаптуецца для працы з апаратурай начнога бачання.



>УСТАНОЎКА СІСТЕМЫ ВІДЭАРЭГІСТРАЦЫІ ПАЛЕТНАЙ ІНФАРМАЦЫІ

УСТАНОЎКА СІСТЕМЫ ВІДЭАРЭГІСТРАЦЫІ ПАЛЕТНАЙ ІНФАРМАЦЫІ" title=">УСТАНОЎКА СІСТЕМЫ ВІДЭАРЭГІСТРАЦЫІ ПАЛЕТНАЙ ІНФАРМАЦЫІ" />
відэаадлюстраванне
Сістэма прызначана для запісу на цвёрдацельны зменны накапляльнік наступнай інфармацыі:
  • каляровага відэамалюнка закабіннага прастора і інфармацыі, якая выводзіцца на ШФІ;
  • перамоваў экіпажа;
  • палётнай інфармацыі, якая паступае ад бартавых сістэм;
  • каманд кіравання сістэмай рэгістрацыі.
Інфармацыя, атрыманая ад сістэмы відэорэгістрацыі дазваляе выканаць аператыўны аналіз:
  • баявога прымянення верталёта (вынiкаў нанясення удараў па цэлям, паветранай выведкі);
  • пазаштатных сітуацый у палёце;
  • памылак пілатавання.


УСТАНОЎКА БАРТАВОГА КОМПЛЕКСА СУВЯЗІ БКС

УСТАНОЎКА БАРТАВОГА КОМПЛЕКСА СУВЯЗІ БКС
Бартавы комплекс сувязі БКС прызначаны для забеспячэння памехаабароненасці адкрытай і абароненай тэлефоннай і телекодовой радыёсувязі пры ўзаемадзеянні з іншымі лятальнымі апаратамі і з наземнымі пунктамі кіравання.


АРТА «САТЭЛІТ» - БАРАТВАЯ АПАРАТУРА ІНДЫВІДУАЛЬНАЙ РАДЫЁТЭХНІЧНАЙ АБАРОНЫ (АРТА) ЛЯТАЦЕЛЬНАГА АПАРАТУ

АРТА САТЭЛІТ - БАРАТВАЯ АПАРАТУРА ІНДЫВІДУАЛЬНАЙ РАДЫЁТЭХНІЧНАЙ АБАРОНЫ (АРТА) ЛЯТАЦЕЛЬНАГА АПАРАТУ
Апаратура індывідуальнай радыётэхнічнай абароны (АРТА) «Сатэліт» прызначана для забеспячэння індывідуальнай радыётэхнічнай абароны лятальных апаратаў ўсіх тыпаў ад агнявога паражэння высокадакладным радыёкіраванай зброяй авіяцыйных ракетных комплексаў перахопу (АРКП) і зенітных ракетных комплексаў (ЗРК) суперніка.


СІСТЭМА РЭГІСТРАЦЫІ ПАЛЕТНАЙ ІНФАРМАЦЫІ БУР:
СІСТЭМА РЭГІСТРАЦЫІ ПАЛЕТНАЙ ІНФАРМАЦЫІ БУР
Сістэма забяспечвае:
  • падлучэнне дадатковых датчыкаў і сігналізатараў з мэтай атрымання больш дакладнай інфармацыі аб стане сістэм і абсталявання падчас палётаў і для падтрымання лётнай прыдатнасці верталёта;
  • рэгістрацыю параметраў з падвышанай дакладнасцю (хібнасць не больш за 1%);
  • прымяненне сучасных сродкаў аўтаматызаванай апрацоўкі палётнай інфармацыі (апрацоўка інфармацыі ажыццяўляецца адмысловымі праграмна-апаратнымі сродкамі тыпу аўтаматызаванай сістэмы апрацоўкі палётнай інфармацыі «Дзвіна-М»);
  • значнае скарачэнне часу дэшыфроўкі і апрацоўкі інфармацыі;
  • поўную гарантыю захавання інфармацыі пры цяжкіх лётных здарэннях.


АЎТАМАТЫЗАВАНАЯ СІСТЭМЫ АПРАЦОЎКІ ПАЛЁТНАЙ ІНФАРМАЦЫІ «ДЗВІНА-М»

Сістэма прызначана для счытвання, аператыўнай апрацоўкі і захоўвання палётнай інфармацыі, якая рэгіструецца бартавымі прыладамі тыпу«Тестер», «Гамма», «МСПР-64», «СОК УБД», «Экран», БУР-4, БР-4Т-3, БУР-1-2.

АЎТАМАТЫЗАВАНАЯ СІСТЭМЫ АПРАЦОЎКІ ПАЛЁТНАЙ ІНФАРМАЦЫІ ДЗВІНА-М
АЎТАМАТЫЗАВАНАЯ СІСТЭМЫ АПРАЦОЎКІ ПАЛЁТНАЙ ІНФАРМАЦЫІ ДЗВІНА-М
Сістэма апрацоўкі палётнай інфармацыі "Дзвіна-М"


УСТАНОЎКА СІСТЭМЫ СПУТНІКАВАЙ НАВІГАЦЫІ

УСТАНОЎКА СІСТЭМЫ СПУТНІКАВАЙ НАВІГАЦЫІ
Ўяўляе сабой авіяцыйны прыбор на базе GPS-прымача, які паказвае інфармацыю пра месцазнаходжанне, навігацыйных параметрах ЛА і наземных перашкодах на каляровым дысплеі..
Планаванне палётаў на прыладзе ўяўляе сабой складанне плана палёту шляхам уводу шляхавых кропак у зададзенай паслядоўнасці іх праходжання і пры неабходнасці дадання схем заходу на пасадку і схем адыходу ад кропкі пасля ўзлёту. План палёту паказаны на навігацыйных картах з выкарыстаннем ліній рознай шырыні, колеру і тыпу ў залежнасці ад тыпу адрэзка і бягучага актыўнага сегмента плана палёту.

Найноўшыя распрацоўкі