Абярыце мову сайта

Мадэрнізацыя верталёта Мі-8 (Мі-17)

Мадэрнізацыя верталёта Мі-8 (Мі-17, Мі-171)

УСТАНОЎКА ГІРАСТАБІЛІЗАВАНАЙ АГЛЯДНА-ПОШУКОВАЙ СІСТЭМЫ ГОЭС

УСТАНОЎКА ГІРАСТАБІЛІЗАВАНАЙ АГЛЯДНА-ПОШУКОВАЙ СІСТЭМЫ ГОЭС
Прызначэнне:Кругласутачнае выяўленне, распазнаванне, захоп і автосопровождение наземных мэт, перашкод па малюнку на экране відэаманітора, вымярэнне нахільнай далёкасці да аб'екта ў любы час года і сутак, у простых і абмежавана складаных метэаўмовах, з мэтай выканання пілатавання, ўзлёту і пасадкі (у тым ліку і на непадрыхтаваныя пляцоўкі) і рашэнні іншых спецыяльных задач (выведка, пошук, дэсантаванне, і інш.).

Забяспечвае:
  • кругласутачны агляд і прыцэльвання з адлюстраваннем цеплавізійныя малюнка на індыкатарах;
  • кіраванне лініяй візавання ў шырокіх межах (± 230 градусаў па азімуце і ад плюс 30 да мінус 110 градусаў па куце месцы);
  • гірастабілізацыю лініі візавання з дакладнасцю ± 20 кутніх хвілін;
  • працу цеплавізара ў шырокім (18x13,5 градуса) і вузкім (4x3 градуса) полі зроку і электронным маштабаваннем малюнка;
  • вызначэнне далёкасці да цэлі з выкарыстаннем лазернага далямера з дакладнасцю ± 5 м на далёкасці 10 км.

КОМПЛЕКС НАВІГАЦЫІ І ЭЛЕКТРОННАЙ ІНДЫКАЦЫІ

КОМПЛЕКС НАВІГАЦЫІ І ЭЛЕКТРОННАЙ ІНДЫКАЦЫІ
Для верталёта распрацавана новае інфармацыйна-кіравальнае поле кабіны экіпажа на базе шматфункцыянальных каляровых вадкакрышталічных індыкатараў (ШФІ) з гарызантальным размяшчэннем экрана, кнопкавым апраўленнем..
КОМПЛЕКС НАВІГАЦЫІ І ЭЛЕКТРОННАЙ ІНДЫКАЦЫІ
КОМПЛЕКС НАВІГАЦЫІ І ЭЛЕКТРОННАЙ ІНДЫКАЦЫІ
КОМПЛЕКС НАВІГАЦЫІ І ЭЛЕКТРОННАЙ ІНДЫКАЦЫІ

КОМПЛЕКС НАВІГАЦЫІ І ЭЛЕКТРОННАЙ ІНДЫКАЦЫІ
КОМПЛЕКС НАВІГАЦЫІ І ЭЛЕКТРОННАЙ ІНДЫКАЦЫІ

Новае інфармацыйна-кіравальнае поле кабіны павышае інфарматыўнасць у 2-2,5 разы і бяспеку палётаў паблізу зямлі днём і ноччу.
 
КНЭІ забяспечвае:
  • адлюстраванне на індыкатары (ШФІ) інфармацыі ад ГОЭС;
  • азлік, адлюстраванне на індыкатары (ШФІ) і запіс у энерганезалежнай памяць каардынатаў выяўленых аб'ектаў;
  • выснову верталёта на наземны аб'ект з загадзя вядомымі каардынатамі і аўтаматычнай арыентацыяй на яе лініі візавання оптыка-электроннай сістэмы;
  • злічэнне бягучых каардынатаў месцы верталёта (БКМВ);
  • карэкцыю злічэння БКМВ з выкарыстаннем інфармацыі ад сістэм спадарожнікавай навігацыі GLONASS, NAVSTAR;
  • разлік і прадстаўленне на індыкацыю неабходных параметраў палёту для выхаду ў зададзеную кропку ў зададзены час;
  • разлік і прадстаўленне на індыкатарах (ШФІ) неабходных параметраў палёту па маршруце;
  • разлік і выдачу ў аўтапілот сігналаў кіравання для аўтаматычнага палёту па маршруце;
  • захоўванне ў энергазалежнасці памяці навігацыйнай базы дадзеных;
  • аператыўнае змяненне навігацыйнай базы дадзеных на зямлі і ў палёце;
  • адлюстраванне на індыкатарах пілатажнай і навігацыйнай інфармацыі, аварыйных, папераджальных і паведамляе сігналаў;
  • разлік і адлюстраванне на індыкатарах (МФИ) інфармацыі аб дасягненні кантрольных параметраў палёту, межаў эксплуатацыйных допускаў;
  • рэгістрацыю выявы з індыкатара на цвёрдацельны накапляльнік сістэмы СВР.
 
КАМПЛЕКТ АБСТАЛЯВАННЯ НАЧНОГА БАЧАННЯ

КАМПЛЕКТ АБСТАЛЯВАННЯ НАЧНОГА БАЧАННЯ
КАМПЛЕКТ АБСТАЛЯВАННЯ НАЧНОГА БАЧАННЯ
Апаратура начнога бачання забяспечвае магчымасць назірання закабинного прасторы верталёта ва ўмовах натуральнай начной асветленасці з максімальнай далёкасцю бачнасці 2-4 км для выканання:
  • ўзлёту, вісення, пілатавання на вышынях ад 50 да 200 м з візуальным кантролем падсцілаючай паверхні;
  • заходаў і выканання пасадак на неабсталяваныя і неасветленыя пляцоўкі;
  • выяўлення і распазнання мачтаў ліній электраперадач, дрэў, грузавых аўтамашын тыпу «КУНГ» і іншых мэтаў на фоне падсцілаючай паверхні, пакрытай зялёнай травой на далёкасці не менш 0,5 км;
  • назірання ў акуляры начнога бачання (АНБ) закабинага прастора без перафокусіроўкі ачкоў начнога бачання;
  • назірання і счытвання паказанняў прыбораў на прыборных дошках верталёта міма акуляраў АНБ.
Святлотэхнічнае абсталяванне верталёта (знешняе, ўнутрана, асвятляльнае і сігнальнае) адаптуецца для працы з апаратурай начнога бачання.
 
УСТАНОЎКА СІСТЕМЫ ВІДЭАРЭГІСТРАЦЫІ ПАЛЕТНАЙ ІНФАРМАЦЫІ

Сістэма прызначана для запісу на цвёрдацельны зменны накапляльнік наступнай інфармацыі:
  • каляровага відэамалюнка закабіннага прастора і інфармацыі, якая выводзіцца на ШФІ;
  • перамоваў экіпажа;
  • палётнай інфармацыі, якая паступае ад бартавых сістэм;
  • каманд кіравання сістэмай рэгістрацыі.

Інфармацыя, атрыманая ад сістэмы відэорэгістрацыі дазваляе выканаць аператыўны аналіз:
  • баявога прымянення верталёта (вынiкаў нанясення удараў па цэлям, паветранай выведкі);
  • пазаштатных сітуацый у палёце;
  • памылак пілатавання.
УСТАНОЎКА СІСТЕМЫ ВІДЭАРЭГІСТРАЦЫІ ПАЛЕТНАЙ ІНФАРМАЦЫІ
відэаадлюстраванне
УСТАНОЎКА СІСТЕМЫ ВІДЭАРЭГІСТРАЦЫІ ПАЛЕТНАЙ ІНФАРМАЦЫІ
накладанне палётнай інфармацыі на відэаадлюстраванне
УСТАНОЎКА СІСТЕМЫ ВІДЭАРЭГІСТРАЦЫІ ПАЛЕТНАЙ ІНФАРМАЦЫІ
палётная інфармацыя, запісаная з экрана ШФІ
 
 
УСТАНОЎКА БАРТАВОГА КОМПЛЕКСА СУВЯЗІ БКС

УСТАНОЎКА БАРТАВОГА КОМПЛЕКСА СУВЯЗІ БКС
Бартавы комплекс сувязі БКС прызначаны для забеспячэння памехаабароненасці адкрытай і абароненай тэлефоннай і телекодовой радыёсувязі пры ўзаемадзеянні з іншымі лятальнымі апаратамі і з наземнымі пунктамі кіравання.
 
 
АРТА «САТЭЛІТ» - БАРАТВАЯ АПАРАТУРА ІНДЫВІДУАЛЬНАЙ РАДЫЁТЭХНІЧНАЙ АБАРОНЫ (АРТА) ЛЯТАЦЕЛЬНАГА АПАРАТУ

АРТА САТЭЛІТ - БАРАТВАЯ АПАРАТУРА ІНДЫВІДУАЛЬНАЙ РАДЫЁТЭХНІЧНАЙ АБАРОНЫ (АРТА) ЛЯТАЦЕЛЬНАГА АПАРАТУ
АРТА «Сатэліт» на верталёце Мі-8
Апаратура індывідуальнай радыётэхнічнай абароны (АРТА) «Сатэліт» прызначана для забеспячэння індывідуальнай радыётэхнічнай абароны лятальных апаратаў ўсіх тыпаў ад агнявога паражэння высокадакладным радыёкіраванай зброяй авіяцыйных ракетных комплексаў перахопу (АРКП) і зенітных ракетных комплексаў (ЗРК) суперніка.
 
 
СІСТЭМА РЭГІСТРАЦЫІ ПАЛЕТНАЙ ІНФАРМАЦЫІ БУР:
СІСТЭМА РЭГІСТРАЦЫІ ПАЛЕТНАЙ ІНФАРМАЦЫІ
Сістэма забяспечвае:
  • падлучэнне дадатковых датчыкаў і сігналізатараў з мэтай атрымання больш дакладнай інфармацыі аб стане сістэм і абсталявання падчас палётаў і для падтрымання лётнай прыдатнасці верталёта;
  • рэгістрацыю параметраў з падвышанай дакладнасцю (хібнасць не больш за 1%);
  • прымяненне сучасных сродкаў аўтаматызаванай апрацоўкі палётнай інфармацыі (апрацоўка інфармацыі ажыццяўляецца адмысловымі праграмна-апаратнымі сродкамі тыпу аўтаматызаванай сістэмы апрацоўкі палётнай інфармацыі «Дзвіна-М»);
  • значнае скарачэнне часу дэшыфроўкі і апрацоўкі інфармацыі;
  • поўную гарантыю захавання інфармацыі пры цяжкіх лётных здарэннях.
 
АЎТАМАТЫЗАВАНАЯ СІСТЭМЫ АПРАЦОЎКІ ПАЛЁТНАЙ ІНФАРМАЦЫІ «ДЗВІНА-М»

Сістэма прызначана для счытвання, аператыўнай апрацоўкі і захоўвання палётнай інфармацыі, якая рэгіструецца бартавымі прыладамі тыпу«Тестер», «Гамма», «МСПР-64», «СОК УБД», «Экран», БУР-4, БР-4Т-3, БУР-1-2.

АЎТАМАТЫЗАВАНАЯ СІСТЭМЫ АПРАЦОЎКІ ПАЛЁТНАЙ ІНФАРМАЦЫІ ДЗВІНА-М
АЎТАМАТЫЗАВАНАЯ СІСТЭМЫ АПРАЦОЎКІ ПАЛЁТНАЙ ІНФАРМАЦЫІ ДЗВІНА-М
Сістэма апрацоўкі палётнай інфармацыі "Дзвіна-М"

Найноўшыя распрацоўкі