Абярыце мову сайта

БАК «Грыф-К»

БАК "Грыф-К"

БАК Гриф-К
Беспілотны авіяцыйны комплекс " (БАК) Грыф-К » прызначаны для збору і апрацоўкі інфармацыі аб зададзеных аб'ектах з выкарыстаннем бартавой карыснай нагрузкібеспілотнага лятальнага апарата (далей БЛА) у мэтах забеспячэння карыстальнікаў дадзенымі, неабходнымі длясвоечасовага прыняцця рашэння на эфектыўнае прымяненне сваіх сіл і сродкаў падчас іх службовай і гаспадарчай дзейнасці.


РАШАЕМЫЯ ЗАДАЧЫ:
  • разведка і маніторынг памежных зон;
  • кантроль стану нефтегазопроводов, ліній электраперадач, цеплатрас, пуцеправодаў;
  • назіранне за ахоўваемымі раёнамі і аб'ектамі;
  • выяўленне і маніторынг надзвычайных сітуацый.
БАК Грыф-К
БАК Грыф-К



СКЛАД БАК «Грыф-К»:
  • беспілотныя лятальныя апараты – 2 шт.;
  • машына з кузавам-фургонам на базе аўтамабіля Volkswagen;
  • сродкі забеспячэння (аўтапрычэп) у складзе: наземны пункт кіраванняБАК (НПК); сродкі сувязі НПК з БЛА; сістэмы жыццезабеспячэння; сістэма электразабеспячэння; сродкі забеспячэння; камплект запасных частак інструмента, прыладаў і матэрыялаў; камплект эксплуатацыйнай дакументацыі; сродкі пажаратушэння
БАК Грыф-К
БАК Грыф-К

БАК Грыф-К
БАК Грыф-К


ТАКТЫКА-ТЭХНІЧНЫЯ ХАРАКТАРЫСТЫКІ
Размах крыла, м, не больш за6
Вышыня, м, не больш1,5
Даўжыня, м, не больш4
Спосаб ўзлёту / пасадкіпа-самалётнаму
Крэйсерская хуткасць палёту БЛА пры максімальнай узлётнай масе (на вышыні вядзення разведкі БАК), км/г, не менш110*
Працягласць палёту пры максімальнай ўзлётнай масе БЛА з крэйсерскай хуткасцю на вышыні вядзення разведкі БАК, г, не больш4
Максімальная хуткасць палёту БЛА пры максімальнай ўзлётнай масе на вышыні вядзення разведкі БАК, км/г, не менш140*
Практычны столь пры максімальнай узлётнай масе, м, не менш2400*
Максімальная вышыня палёту, м, не менш3000*
Максімальная ўзлётная маса, кг, не больш155
Максімальная маса мэтавай нагрузкі, кг, не больш10
Даўжыня разбегу/прабегу, м, не больш за300

* - пры стандартных атмасферных умовах па ДАСТ 4401-81 "Атмасфера стандартная. Параметры".


КАМПАНОЎКА

Планёр БЛА выкананы з кампазіцыйных матэрыялаў па нармалёвай аэрадынамічнай схеме з які штурхае паветраным вінтом нязменлівымі кроку. Канструкцыя планёра выканана па модульнай схеме.


КАРЫСНАЯ НАГРУЗКА

Бартавая апаратура выведкі ў бачным дыяпазоне размяшчаецца на гиростабилизированной платформе і ўключае тэлевізійную камеру высокага дазволу і забяспечвае:
  • агляд па азімуце 360, па куце месца не менш +10°...-90°;
  • аўтаматычную стабілізацыю аптычнай восі тэлевізійнай камеры ў палёце;
  • кіраванне тэлевізійнай камерай па уніфікаваным інтэрфейсу;
  • праграмнае і аўтаматызаванае змяненне рэжымаў агляду і суправаджэння аб'ектаў
а патрабаванні заказчыка магчымая камбінацыя камер (IR камеры, цеплавізары), фотаапаратаў, датчыкаў маніторынгу: газааналізатары, датчыкі вільготнасці і тэмпературы паветра, радыяцыйныя і хімічныя датчыкі.

Найноўшыя распрацоўкі